سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید بسیجیان و مسئولین از 8 خانواده شهید در چغادک
 
 
 

 

غلامحسین قائدی : از آغاز هفته دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج رمضان با حضور مسئولین از 8 خانواده شهید در شهر چغادک بازدید و سرکشی به عمل آمده است.

معاون اجرایی پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا در گفتگو با خبرنگار ما گفت : پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا در هفته دفاع مقدس با هماهنگی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج رمضان وناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرستان بوشهر نسبت به برنامه ریزی سرکشی از خانواده های معظم شهداء اقدام نمود و از 8 خانواده شهید درچغادک بازدید وسرکشی بعمل آورده است .

 



غلامحسین قائدی افزود : این بازدیدها در سی شهریورماه مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان ، امام جمعه شهر چغادک ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر وسرپرست شهرداری چغادک ، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر وفرماندهی کلانتری شهرچغادک صورت گرفته است.



وی با اشاره به حضور وحدت آفرین و بسیار عالی مسئولین گفت : خانواده شهداء در حضور مسئولین به بیان خاطراتی از شهیدان خود پرداختند که بسیار مورد توجه مسئولین قرار گرفته است و در پایان نیز لوح سپاس همراه با هدایایی ازطرف حوزه مقاومت بسیج رمضان به این خانواده شهیدان تقدیم شده است.



قائدی در پایان اذعان کرد : از امام جمعه وشورای اسلامی وشهرداری که دراین بازدید ها وقت گذاشتند و با ما همکاری نمودند و از حضور فرماندهی ناحیه مقاومت مالک اشتر بوشهر و فرماندهی محترم کلانتری شهر چغادک که در سرکشی از خانواده شهیدان سبیعی و معرفاوی ما را همراهی نمودند تقدیر و تشکر بعمل می آید .






تاریخ : دوشنبه 92/7/29 | 3:7 عصر | نویسنده : غلامحسین قایدی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.